Tuesday, December 29, 2009

Candid Photo Contest

Mood : blurr


tak2, aku bukan tengah blur sekarang, aku blur masa dalam gambar nih..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
<(-__-)>


tetiba ja adik aku snap guna Nick kesayangan..
seb baik comel kan..
eh, bukan2, aku cakap anak sedara aku, Quratul Ain tuh yang comel..
tapi mak teh dia pun comel jugak kan?..
bak kata tuan contest, [en Halim], sambil menyelam, minum air..
ngahahaha!!
=P
gambar candid masa birthday party Quratul Ain..
aku tengok tempat lain, dia pun tengok tempat lain..
haa, ambek kau, dua-dua candid, puas sepuasnya lah kan?..
hohoho..
dah setahun dah umur dia..
nanti dah besar, mesti lagi comel kan dia?..
macam mak teh dia..
kan?..
eh?..
kenapa diam?..
ok, banyak sangat minum air sambil selam..
(-__-"


apa, kau pun nak join jugak?..
boleh2!!
kau klik ja gambar kat bawah nih..
tak2, lelaki2 hensem kat bawah nih takkan lompat keluar dan cium kau bertubi2 dengan rakusnya..
so kau jangan takut ok?..
=P


ok, sekian sahaja dari saya..
kau rasa, boleh menang tak?..
(^^,)
.
.
.
.
.
.
.
shining star~~

16 comments:

syaf said...

talk about that contest, ramai yg promote kan contest nie cume aku cam maleh jerk nk masuk

cik EPAL said...

boleh :)

fitriah said...

haha nic pice dear. u look so blur! ;)

sHaH said...

garu pale tu nape?
ada kutu ye sayang?
meh b carikkan..

hahahha..

+kerol+??=KeRoL?? said...

hehehe...comel nyer Qurratul Ain...wooahhh....huhuhu....mak teh dia pn comel jgk...tp kn sy rs Qurratul Ain msti lg comel dri mak teh dia biler dia besar..huhuhu...

p/s: air kolam mna yg awk selam smpai bnyk sgt dlmbdn nie?bleh than jugak bnyk nyer...hehehe...

Wahida K said...

wow...you do look blur.....
urmm....why is she touching....??

Ejay said...

errr... i saw Quratul Ain touching your...

Astaghfirullahalazim.
apa la nak jd ngan aku nih.
ish3x...

Just_najmiE said...

syaf..

masuk ja, bukan kena bayar apa pun kan?.. hehe.. takpa, pilihan masing2.. (^^,)

Just_najmiE said...

cik EPAL..

thanks!.. sy kenal contest nih dari blog kamu jugak.. hehe..

Just_najmiE said...

fitriah..

kan?.. blur deh.. fit masuk la jugak contest nih.. masuk k dear?.. (^^,)

Just_najmiE said...

shah..

pebetui tudung ah, mana da kutu.. sampai ati.. (T__T)

Just_najmiE said...

kerol..

yea, Quratul Ain sememangnya seorg yg sangat comel.. geram klau tengok dia, mcm nk gomol2 ja.. huhu..

p/s :- air?.. (-___-;

Just_najmiE said...

wahida k..

quite blur.. she's touching the button.. thinking something notty were u?.. =P

Just_najmiE said...

abg ejay..

tisk3x.. she touching the button.. honestly, keep ur head clean please.. (^^,)

Judiene said...

OMG!
hahahaa
seriously, you can't blame Ejay for saying what he looks
coz i'm seeing it too!
opss!

Just_najmiE said...

judiene..

what daaaaaaa..........

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin