Thursday, April 22, 2010

apa yang perlu dilakukan jika anda rindu?

pergh gila skema ayat aku..
hahaha..


Mood : rindu

saja aku nak bagitau, perasaan rindu aku yang membuak-buak..
aku nak pergi satu tempat nih..
yang aku tak kunjung sejak May tahun lepas..
nak dekat setahun dah siot, bapak lama..
aku rindu nih..
nak pegi......
.
.
.
.
.
.
.
.
Genting Theme Park!
11 May 2009
pergh, lama gila..

jom pegi main!
yay, dah pegi London!
pusing pusing dan terbang!
nampak tak tangan aku baju merah tengah terbang kat depan tu?
bagi makan ikan!

okay, tu saja..
kalau kau nak pegi Genting, ajak aku..
tapi tolong support skali eh?..
ahahha..

okay, fokus-fokus..
study lah weih najmie!
=P

eh jap, aku belum jawab soalan aku?..
apa yang perlu dilakukan jika rindu?..
tengok gambar lama-lama pastu berangan pegi Genting..
hahaha..

sekian~~

12 comments:

fitriah said...

klu rindu, call him.or straightly tell him. hehe

faaza said...

waaa...bestnya..
owg x pernah pergi lg genting.
nk itot boleh:)

Judiene said...

genting dah tak sesejuk dulu..nak tgk kabus pn kena tggu lps hujan..hampeh!

Aidi-Safuan said...

najmie nak banjer aidi-safuan makan mekdi kat genting? alrite!

Just_najmiE said...

fit..

u didn't read first, did u?.. (^^,)
kantoiiii!! hahaha..

it's not even related to a guy la dear..

Just_najmiE said...

faaza..

haha. jom2.. kita carik sponsor dlu, mana nak tau ada nk sponsor kita dua.. =P

Just_najmiE said...

judiene..

global warming.. plus gentings mist was never fully original.. guna kabus jadian.. hoho..

Just_najmiE said...

aidi-safuan..

boleh2, give me the blackberry for free and I'll treat u to McD.. boleh?.. (^^,)

Aidi-Safuan said...

owh, boleh jer. nak ke? bile nak amek? kotak tuh da lame da semak dalam bilik. :p

florida personal injury said...

Hi i not completely understand this post contains but i will try to put up a comment.

Just_najmiE said...

aidi-safuan..

cettt, kotak ja buat apa.. hoho..

Just_najmiE said...

florida personal injury..

hehe, it's just me rambling about wanting to go to Genting Theme Park.. nothing much really.. but thanks for reading!.. (^^,)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin