Sunday, July 19, 2009

Kau Biar Betul?!!

Mood : mencuba sesuatu yang baru


ini kali pertama aku menulis entri dalam bahasa melayu..
bukan sebelum ini tak nak, tapi diri lebih selesa berbahasa inggeris..
apakah?..
hahahaha..
entri kali ini adalah sangat pelik dan tidak bermakna..
cuma sekadar untuk mencuba..
kalian boleh terima atau tidak, itu terpulang..
yang penting, ini blog aku, jadi suka hati aku lah!
(^^,)


aku terlampau bosan sekarang nih..
sambil dongak tengok tv dan tangan sibuk menekan kekunci di laptop kakak ku (bapak skema ayat aku!)
aku sedang mencorak sejarah..
apakah?..
hahahaha..
kalian semua pasti terkejut bukan, entri yang biasanya dalam bahasa inggeris tiba-tiba dalam bahasa melayu, bahasa skema pulak tu!
maaf ya..
mesej yang ingin disampaikan disini adalah,
manusia boleh berubah..
sesuatu yang belum pernah terjadi mungkin boleh berlaku..
jadi jangan terkejut bila orang yang anda kenal perangainya tiba-tiba berubah!


ok2, aku berhenti di sini..
aku tak nak kalian semua korek bijik mata sebab tak tahan membaca entri ini..
ini tidak akan berlarutan, aku akan kembali ke keadaan asal, menaip entri dalam bahasa inggeris..
kadang-kadang pertukaran angin itu penting juga bukan?..
(^^,)
.
.
.
.
.
.
.
bintang bersinar~~

2 comments:

Anonymous said...

there's no such thing laa dear..
it's not that weird if u r blogging using ur own 'bahasa kebangsaan' ngee!!

hehe..keep it up!!

(tp, ye laa eak..?? sometimes, it's more easier 2 express ourselves in english..)

^_^v

Just_najmiE said...

kak nini..

ehehehe, is it?.. ingatkan I'll just be weird.. hahaha.. thanks kak!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin