Sunday, July 26, 2009

mesej yang menggemparkan!

Mood : (=o=)'''


tiba-tiba aku terasa macam nak taip entri dalam bahasa melayu pulak..
tajuk pun bajet hebat ja kan?..
hahahaha..
baca ja la noh..

Text Color
ok, citer dia macam nih..
hari nih kelas aku macam biasalah, Maths pukul 8 sampai 9.30pg dan kelas MIS aku pukul 5 sampai 6.30ptg..
kelas pagi mula lambat tapi habis awal siot..
aku balik umah dan tido lah, dari pukul 12 sampai pukul 2ptg..
best gila..
pukul 2.45ptg aku pegi pejabat mak aku dan lepak-lepak sambil tunggu kelas pukul 5..
tup2, dalam pukul 4.30 macam tu, aku dapat satu mesej kat phone aku..
agak pelik lah, sebab no yang send mesej tu aku tak kenal pon dan dia tak memperkenalkan diri pon kat aku..


aku baca la mesej yang diterima..
mana tau, kot-kot admirer baru aku ka..
hak3, prasan siot!
alih-alih, bukan pon, coz aku haram jadah tak kenal..
tapi mesej tersebut mempunyai info yang sangat menggemparkan!!
aku tekejut sambil tesedak2 time minum air milo ais yang enak dan berlemak tuh..


kau biar betik??!!
betul weih, aku tak tipu..
aku baca dua tiga kali mesej tuh, nak pecaya ka tak?
last2 aku pecaya lah, dan sengih sorang2 dalam ofis mak aku..
aku forward mesej yang aku dapat tu kat kawan2 aku, biar semua tersedak dan tercekik macam aku..
muahahahahaha!!
jahat kan?.. (^^,)


apa sebenarnya terkandung dalam mesej misteri ini?
hohoho, meh aku bagitau korang..


UUM cuti seminggu weih, dari esok sampai ari Sabtu..
kelas start balik ari Ahad..
UUM mesti dikosongkan..
apa sebabnya?
Haram 1 Najis 1..
H1N1 laaa..
hak hak hak..
aku tak pasti sejauh mana kebenaran tentang kes H1N1 tuh, tp UUM memang confirm tutup seminggu..
mesej yang aku dapat tuh daripada ahli MPP..
macam mana dia dapat no aku?
sebab aku sangat femes!
hahahahaha~~
taklah, sebab aku masuk kelab skeritariat MPP arituh..
diaorang dapat no tepon aku dari situ rasanya..


this meanssssssss

no class..
no assignments..
no tutorials..
no quiz and test..
no taekwondo training..
and no watching cute and hot guys walking around in campus!

yang last tu, agak kecewa la..
hahaha, kegatalan melanda!
XD XD XD


masa aku on the way ke bangunan COLGIS untuk kelas MIS aku, ramai gila student yang jalan-jalan sambil telefon di tangan dan melekat di telinga..
macam-macam bahasa yang aku dengar, Melayu, Cina, India, Indon, Arab dan sewaktu dengannya..
mulut diaorang tekumat kamit sambil mengeluarkan air liur basi..
semua heboh pasal cuti seminggu tuh..
aku sengih sorang2 ja, sebab aku dah lama tau!
aku sangat hebat bukan?
XD XD XD


so untuk seminggu nih, aku akan lepak di rumah sambil mengadap laptop dan tv tanpa membuat apa-apa kerja yang produktif..
sangat kasihan bukan?
apa kata kau belanja aku makan, tak pon belanja aku tengok movie kat Jitra Mall ka..
kan sangat bermanfaat untuk kau dan aku?
hahahahaha!!
(^^,)
.
.
.
.
.
.
.
bintang bersinar~~

20 comments:

Unknown said...

jom lepak!!!
aku dok berkurung dlm uum gak ni..
maleh nak kuar..
wei, leh main badminton. tol tak?
wakakaka..

RAWNA said...

dah lama tak pergi pekan jitra

Nana said...

wah sangat best lah.tapi kan najmie lagi bermanfaat jikalau kamu yang belanja daku makan dan tengok wayang kan? kan? hahaha dgr2 dkt U lain yg kene tutup diorg tolak cuti midsem hehe agak2 nye uum macam mana ek? XD

Just_najmiE said...

shah..

badminton?.. bdan aku sakit lagi siot dr Taekwondo, nk bagi aku lumpuh ka?.. hahaha.. jom la p jitra, blanja aku tgk wayang tak pon main bowling.. hahaha..

Just_najmiE said...

k.A..

jom la pegi.. lepak ramai2.. hehehe..

Just_najmiE said...

misz nana..

aiyohh, kamu la belanja daku.. daku belum ada ptptn nih, sangat miskin maa.. XD XD

potong cuti mid-sem?? oh noessss, tidakkkkk!!!!!!!!!!!!!!! (>o<)

Judiene said...

ceit
ingtkn msj ape la skrg
korg yg still stdy kt U best r
ktowg yg tgh practical ni je xcuti
hahahaha

Nabiel said...

miahahaha..mmg la best smua bebas..
tp tggu la bler dh abis smggu tuh..
blambak2 lah kje tuhh..ngee~
sonok ea...hehehe..:P

Just_najmiE said...

Judiene..

hahaha, gempar kan tajuk?.. XD XD

alaa, sabar ja lah, weekend cuti gak kan.. hehehe..

Just_najmiE said...

nabiel..

oh noesss, tidakkkk!! jgn la citer pasal lepas cuti, cuti baru nak bermula nih.. hehehe..

EIPUL said...

oh taniah, taniah. Memang maveles lah u ko dapat cuti sampai seminggu. Haha.

aku punya u bila lagi tah. aku pun dah letih tiap2 hari kena bangun pegi kelas. LOL

Just_najmiE said...

Eipul..

ko U mana weih?.. mana tau minggu depan U ko plak cuti kan?.. hahaha..

tp ko jgn jeles la, coz cuti seminggu nih singkat ja sebnarnya.. ufufufu..

Unknown said...

Aw maaaaaaaann...............
I want one week holiday too!!
Even UiTM gets this.
T^T
AARGH!
Sucks.

Just_najmiE said...

feshnie..

fake an H1N1 break out in your college and everyone would be sent home!.. hahahaha!!

Firol said...

melepakkan diri lah yee

Just_najmiE said...

firol..

sila2.. hehehe..

Unknown said...

Faking it is so-and-so but there's already been one case of it here.
One case should've been enough!
AAAAAAAAAAAAARRGGHHH
*growlgrowl*

Just_najmiE said...

Feshnie..

hak3, too bad!.. look on the bright side, you can focus on your studies now.. XD XD XD

Naozu said...

huhuhu yg x leh blah cuci mata tu.. hukhukhuk.. haha aku kat upm ni pon x berani nak cuci mata walaupun aku tau ramai girl pandang kat aku.. kekekeke.. mode: perasan habis =P

Just_najmiE said...

ichiban..

cuci mata la best.. ehehe.. people look at u coz they wanna look at ur biceps n muscles la.. hahaha..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin