Sunday, May 2, 2010

kawan2, TOLONG AKU!!

Mood : risau gila babeng

assalamulaikum kawan2.. aku perlukan pertolongan korang.. aku nak kumpul banyak votes nih, untuk kontest kat bawah nih.. tapi yang lecehnya, kena create account, sebab tu tak banyak votes sekarang..


jadi aku perlukan pertolongan korang.. tinggalkan email korang kat sini, nanti aku create account.. dalam 5 minit kau check email dah cari email dari HP.. apa kau perlu buat senang ja, activate account dan pegi vote untuk aku..


kau tekan butang biru Vote This tu, nanti keluar pop up window.. kau copy paste nih..

Tech chic is a person who not only focuses on the latest fashion, but also the latest gadgets and accessories which are sleek and stylish.

tu ja pertolongan aku nak mintak dari korang.. tolong tolong! masa tutup pukul 11.59pm nih.. please! thanks korang, jasamu dikenang..

2 comments:

seiryue said...

najmie, aie nk vote tp xphm.. cmne eh?

najmie said...

erm, aie bg ja email aie, najmie buatkan..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin